content image

De Algemene Ledenvergadering 2015

Op zaterdagavond  28 maart was het weer zover dat we door het Bestuur van onze vereniging, via de convocatie, waren uitgenodigd voor het bijwonen van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.

Zoals gebruikelijk weer in het gastvrije- en sfeervolle dorpshuis “De Weeme” in Lekkum. Waar we met 53 personen aanwezig waren. Bij binnenkomst moesten we onze bijdrage afdragen aan de Kasbaas Gerard, maar evenwas er een lichte vorm van paniek? Want het sleuteltje van het geldkistje was zoek? Snel werd er met een schaartje aan het slot “geritseld” en waarachtig Martha kreeg het kistje open!

De bijdragen konden geint worden en het wisselgeld eventueel retour gegeven. Hé, hé wat een opluchting….!

Vanaf 18.45 werden we voorzien van een bakje koffie door de dames Ineke en Riekje.

Inmiddels waren de bakken in gereedheid gebracht en werden de dampen- en geuren al waarneembaar. Waarna Voorzitter Waling vanaf ca. 19.25 de aanwezigen uitnodigde om langs de bakken te gaan, waar de opscheppende dames gereed stonden. De borden werden gevuld met al dat lekker uitziende voedsel en menigeen ging nog eens langs om zijn- of haar bord te vullen.

Het smaakte ons dan ook heerlijk en toen iedereen genoeg had gehad, kon er afgeruimd worden en even bijkomen met een drankje.Zodat ook de dames Ineke en Riekje weer in actie kwamen

Algemene Ledenvergadering J. Boonstra

Een leuk verslag met foto's van Joop Boonstra, ook te vinden in onze Facteur.